نمایش پانصد محصول دانش بنیان، فن‌آورانه و خلاق در البرز

پانصد محصول دانش بنیان، فن‌آورانه و خلاق در ۱۰۵ غرفه در نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، رییس پارک علم و فناوری البرز و دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان در حاشیه افتتاح این رویداد، گفت: این نمایشگاه تا ۱۸ آذر در سالن شهدای شهرداری کرج از ساعت ۱۲ تا ۱۸ دایر خواهد بود و علاقمندان به حوزه فناوری می توانند از نمایشگاه بازدید کنند.
عباسی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر دانشگاههای استان، واحدهای فناور، آموزش و پرورش و صنایع استان برای ایجاد شبکه سازی و تکمیل زیست بوم حوزه فناوری حضور دارند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه روزانه از دو محصول جدید با تکنولوژی بالا رونمایی خواهد شد، گفت: امسال ۱۲ تور فناوری با عنوان راهیان پیشرفت در هفته پژوهش و فناوری خواهیم داشت همچنین ۱۲ تفاهم نامه و قرارداد فروش و سرمایه گذاری برای محصولات دانش بنیان و فن‌آورانه در طول نمایشگاه امضا خواهد شد و ده نشست تخصصی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.
دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان همچنین در حاشیه این نمایشگاه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکتهای دانش بنیان و فناوری خبر داد و گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و معاون علمی و فناوری وی به استان البرز، قرار است یک هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق برای توسعه محصولات ارائه شود که می تواند موجب رشد و توسعه حوزه فناوری استان شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *